• Lehetséges vevőjelöltek megkeresése

    Számos módja van a lehetséges vevőjelöltek azonosításának. Egy alapos előzetes marketing során megismertetjük a lehetséges vevőjelöltekkel a régió előnyeit. Megvizsgáljuk a potenciális vásárlókat, hogy megtaláljuk azokat, akik számára legérdekesebb lehet az adott tranzakció. Készítünk egy hosszabb listát, amiből kiindulva elősegítjük az egészséges versenyt a vevők/befektetők között.

  • Formális elköteleződés

    Az érdeklődő vevőktől/befektetőktől begyűjtjük a szükséges Titoktartási megállapodásokat és megszervezzük a kezdeti találkozókat.

  • Indikatív ajánlatok

    Begyűjtjük az indikatív ajánlatokat a kiválasztott lehetséges vevőktől/befektetőktől, akik elvégzik majd a szükséges átvilágítást (“due diligence”)

  • Kötelező érvényű ajánlatok
    Arra törekszünk, hogy 2-5 komoly kötelező érvényű ajánlatot szerezzünk, ami az ajánlattevők közötti verseny miatt értéket fog növelni