-
Lehetséges vevőjelöltek megkeresése
Számos módja van a lehetséges vevőjelöltek azonosításának. Egy alapos előzetes marketing során megismertetjük a lehetséges vevőjelöltekkel a régió előnyeit. Megvizsgáljuk a potenciális vásárlókat, hogy megtaláljuk azokat, akik számára legérdekesebb lehet az adott tranzakció. Készítünk egy hosszabb listát, amiből kiindulva elősegítjük az egészséges versenyt a vevők/befektetők között.
-
Formális elköteleződés
Az érdeklődő vevőktől/befektetőktől begyűjtjük a szükséges Titoktartási megállapodásokat és megszervezzük a kezdeti találkozókat.
-
Indikatív ajánlatok
Begyűjtjük az indikatív ajánlatokat a kiválasztott lehetséges vevőktől/befektetőktől, akik elvégzik majd a szükséges átvilágítást (“due diligence”)
-
Kötelező érvényű ajánlatokArra törekszünk, hogy 2-5 komoly kötelező érvényű ajánlatot szerezzünk, ami az ajánlattevők közötti verseny miatt értéket fog növelni